sotastecola

Alla inlägg under februari 2010

Av petronella larsson - 25 februari 2010 21:39

Hejsaan!!


Idag va de dressyr träning med cola det gick jätte bra :) jag behöver bara träna på att böja honom och inte få honom att hänga så mycket i tygeln !

Sen imorrn ska jag, mamma, kattis och jossan åka ner till ridhuset jag tar med mig båda :) klockan tio far vi iväg =) Tåget ska hoppa och cola ska jag dressyra och kanske ngt språng <3


Nu kommer det två bilder jag har redigerat i Photoshop elements 5.0 :) Bilden på cola är båda bilderna från idag :) <3


 


Här ser ni mina finaste <3<3<3<3<3  

Av petronella larsson - 25 februari 2010 14:30

Hejsaan!!


Igår va jag och agnes i sala :D mkt kul blev ganska mkt köp (yy'

Det jag köpte va


  • Väckarklocka(y'
  • Proffs hårspray
  • fejk swarowski stenar blå,turkos,röd och gul-grön
  • Örhängen

Sen kommer jag inte ihåg mer :P men sen så lekte vi i snön :D och klättrade upp på olje dunkarna och så komm lasse och lars-göran hem efter dom hadde tömt hoss ngn som dom alltid får godis oss så jag och agnes fick massor av godis (yy)

Sen skulle vi ha filmkväll och jag skulle sova hos agnes men vi tittade inte på gn film haha:P 

                                                  
*


Idag så har jag och agnes mockat först sen red vi musse och Tåget gick super bra :D:D <3


Sen ikväll så ska jag rida dressyr på Cola <3


                                                  
*


Men nu måste jag göra läxa eller vad man ska kalla de vi ska hinna läst ut en bok och berättat för klassen om den innan sportlovet och jag tycker jag behöver börja eftersom jag har typ 319 sidor i den men de kommer ngn bild!


      


Dom tre OSLAGBARA hästarna !!<3♥♥

Av petronella larsson - 23 februari 2010 20:29

Hejsaan!


Idag har jag först lekt med agnes i snön    Sen så red jag tågiz och agnes musse gick bra :) sen blev de stress och fixa cola men de gick bra =) och då så skulle vi lasta när det stog en lastbil som typ hade kört i diket  Så då lärde vi vända transporten. Sen så gick inte lemmen upp så trött man blev !! Men sen lyckades vi att komma iväg på hoppträningen men vi missade typ halva   Men de gick super bra :D:D han hoppade en oxer på 90 min bästa älsklings ponny <3<3

Och nu sitter jag inne i VÄRMEN mycket skönt och imorrn får ponnysarna vila för då ska jag och agnes in till sala och shoppa ;) mkt nice ;).

Får se hur länge vi blir där men vi funderade på att klippa oss. Aja kommer förmodligen bli mycket köp ;) haha men nu kommer de in en bild på Tågiz och på Cola och på Athos <3<3


 Cola <3  Tåget<3     Atohs<33

Av petronella larsson - 22 februari 2010 08:16

Hejsaan!!


Idag är det ju så sjukt kallt !

Jag och amanda tänkte rida men NEJ säger jag bara så sjukt kallt har ingen lust!

Men jag och mamma ska åka till hästaffären och köpa halstäcke till cola<3

Och så får vi se vad jag mer hittar på :)

Nu ska jag försöka hålla bloggen uppe men de är lite svårt när man har två hästar och massa läxor men jag ska försöka


Kram Petronella<3  


Men de får komma en bild på sötis cola <3 hitta ingen bild på tåg :(<3  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter petronella och är född -97
Jag har två hästar eller jao tre vid namn Cola Athos och Tåget men Athos är utlånad och även till salu :((

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards