sotastecola

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Lösa hästar = inte bra

Av petronella larsson - 5 mars 2010 21:40

Hejsaan!!


Idag va de först skolan slapp dag eller vad ;O haha vi backa idrott lunch rast backa sluta riktig NICE !!

Sen när jag komm hem va de super fint väder värkligen !

Så då tog jag och agnes en ridtur önskar värkligen den höll på i evigheter de va så mysigt ! För jag red Cola barback hjärta på hnm <3.

Sen så åkte jag ruchelkana :'D ner på honom och mamma höll inte äns i :D han är bäst !! Sen så åt vi lite muffins som jag backa i skolan sen va vi ute och lekte :P men sen skulle jag gå in och äta så då åkte hon hemm och eftermaten så åt vi efterrätt mumms !! men då när vi höll på att äta så komm grannen in och sa att han hadde sätt 6 lösa hästar kuta förbi Kul NOT!! så då va de bara kasta sig ut hämta grimmor och foder och så hjälpte han till att fösa dom mot oss.

Den första vi fick tag på va MUNSBORO BLUE BELLA "BELLA" sen så lärde vi fösa dom fram och tillbaka ngra gånger innan vi fick tag på dom men sen fick vi tag på COLA och snart där på fick vi tag på  LITTLE BLUE TRAIN " TÅGET" sen så sprang hästarna mot arnebo så då va de bara snabbt efter och snart där på fick vi tag på MASTER OF FASHION "MUSSE", CAYENNE AF DALORO "CAYENNE" och MUNSBORO HANNAH "HANNAH" så då kunde vi lika gärna släppa in dom på en gång och ge dom mat och vatten sen så gick jag in duscha och kolla på tv let´s dance :) Det kan komma inlägg om mina hästar idag men vi får se


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petronella larsson - 5 april 2010 21:44

Ny blogg http://petronellalarsson.blogg.se  

Av petronella larsson - 1 april 2010 18:45


   Klicka på bilden

Av petronella larsson - 23 mars 2010 12:31

Hejsaan!!   Idag är jag också hemma men nu mår jag mkt mkt bättre   Så ikväll blir det hoppträning iaf :) Nu ska jag lägga upp saker som jag ÖNSKAR mig när jag fyller eller snart iaf ;) haha ...

Av petronella larsson - 22 mars 2010 13:19

hejsaan!!   Asså jag suger på updatering men så är de. I fredags så hoppade jag cleurand på båda. som gick väldigt bra :D<3 Jag hoppade 70 o 80 på tåget :) i 70 så peta hon ett och i 80 fick jag inte tag i henne så det blev tre ner men nöj...

Av petronella larsson - 14 mars 2010 12:23

Ny design faktiskt nöjd blev bra iaf :) får se hur länge jag tycker de ;)   ...

Presentation


Jag heter petronella och är född -97
Jag har två hästar eller jao tre vid namn Cola Athos och Tåget men Athos är utlånad och även till salu :((

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards