sotastecola

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Mkt om dagarna och om athos<3

Av petronella larsson - 3 mars 2010 07:24

Hejsaan!!


Nu har jag inte bloggat på länge men nu ska jag slänga in ett litet inlägg innan skolan !:)

Om vi börjar med i måndags, i måndags så åkte mamma till ridhuset med cola och tåget. Det gick super bra =) Det slutade med att Tåget hoppade 1.20m och Cola 1.30m =) Dom är så fina dom !!

Sen i går (Tisdag) så var jag så sjukt duktig att jag han rida båda (yy' eftersom jag slutade kl tio i tre och hemma ungefär vid tre ;P Så då va de bara att springa in och byta om till ridkläder så hadde mamma börjat göra i årdning Cola så red jag hnm  gick bra med mycket tempoväxling och lydnad men nu är de bara i galoppen som han är lite för stark sen så när vi komm hem så gjorde jag iårdning hnm och gick ut med han i hagen. sen så gick jag in och åt mat =) mumms. efter de va de bara ut i stallet igen och börja göra i årdning tåget och så åkte vi till ridhuset på hoppträning som vi va lite sen (a) men de va julia med som har älskling athos :') så jag fick träffa hnm :D<3

Sen så när vi komm in så börja vi trava och mjuka upp dom och hoppa sockerbitar och tåget va pigg men super fin :) sen mitt i allt när vi precis skulle börja hoppa bana så blev de svart :P så då trava vi runt där inne och galoppera gjorde halt rygga tre steg galopp skritt trav och gjorde mycket tempoväxlingar men sen när vi hoppa banan så tyckte tåget de va super roligt:) <33

Men i början ( första gången ) vi hoppade vattenmattan så tyckte tåg den va lite läskig men självklart är hon bäst ändå :D<33

Och i helgen ska jag fråga julia i fall vi kan va så får jag träffa VÄRLDENSBÄSTA ATHOS <3<3<3<3

Och mamma ska anmäla till hamre om hon kommer ihåg de så ska jag hoppa ld och lc på tåget och lc på cola =) får se hur det går .

Idag så ska jag snart till skolan och då ska vi till skattmansö får se hur det går ;) haha eftersom jag har åkt slalomskidor EN gång eller två men spelar roll;P

 nu slänger jag in en bild :P

Jag och gulliga athos <3<3  



Här är ett bildspel på athos <3<3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petronella larsson - 5 april 2010 21:44

Ny blogg http://petronellalarsson.blogg.se  

Av petronella larsson - 1 april 2010 18:45


   Klicka på bilden

Av petronella larsson - 23 mars 2010 12:31

Hejsaan!!   Idag är jag också hemma men nu mår jag mkt mkt bättre   Så ikväll blir det hoppträning iaf :) Nu ska jag lägga upp saker som jag ÖNSKAR mig när jag fyller eller snart iaf ;) haha ...

Av petronella larsson - 22 mars 2010 13:19

hejsaan!!   Asså jag suger på updatering men så är de. I fredags så hoppade jag cleurand på båda. som gick väldigt bra :D<3 Jag hoppade 70 o 80 på tåget :) i 70 så peta hon ett och i 80 fick jag inte tag i henne så det blev tre ner men nöj...

Av petronella larsson - 14 mars 2010 12:23

Ny design faktiskt nöjd blev bra iaf :) får se hur länge jag tycker de ;)   ...

Presentation


Jag heter petronella och är född -97
Jag har två hästar eller jao tre vid namn Cola Athos och Tåget men Athos är utlånad och även till salu :((

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards