sotastecola

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

dagen

Av petronella larsson - 3 mars 2010 21:22

Hejsaan!!


Idag så var det ju skola som tillbringades på skattmansö som jag tyckte va sjukt tråkigt bara för jag inte kan åka!!. Sen hem och då satt jag mig vid datorn och sen bytte jag om och gick ut i stallet med linnea.

Då så tog vi in Cola och Cayenne. Så red vi dom på agnetas väg och tränade lite lydnad sen fick cola busa :P haha.

sen när vi kom tillbaka så fixa vi ju i årdning dom och ställde in dom i boxarna och hämtade vatten till dom. sen så fickade jag mat till cola,tåget och bella eftersom Jenny mocka åt mig så slapp jag de :D<33.

sen så komm linnea ut igen eftersom hon skulle byta skor medans jag fixade. Sen så tog vi inn hannah och tåget men när vi komm in så såg linnea att hannah hadde två sår i pannan vi tror hon blivit sparkad med brodd stackarn !! så då gick hon medans jag red tåget.

Nu kommer de en bild på milkshake och tran bär <3

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petronella larsson - 5 april 2010 21:44

Ny blogg http://petronellalarsson.blogg.se  

Av petronella larsson - 1 april 2010 18:45


   Klicka på bilden

Av petronella larsson - 23 mars 2010 12:31

Hejsaan!!   Idag är jag också hemma men nu mår jag mkt mkt bättre   Så ikväll blir det hoppträning iaf :) Nu ska jag lägga upp saker som jag ÖNSKAR mig när jag fyller eller snart iaf ;) haha ...

Av petronella larsson - 22 mars 2010 13:19

hejsaan!!   Asså jag suger på updatering men så är de. I fredags så hoppade jag cleurand på båda. som gick väldigt bra :D<3 Jag hoppade 70 o 80 på tåget :) i 70 så peta hon ett och i 80 fick jag inte tag i henne så det blev tre ner men nöj...

Av petronella larsson - 14 mars 2010 12:23

Ny design faktiskt nöjd blev bra iaf :) får se hur länge jag tycker de ;)   ...

Presentation


Jag heter petronella och är född -97
Jag har två hästar eller jao tre vid namn Cola Athos och Tåget men Athos är utlånad och även till salu :((

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards